Kategorii liftbacků a sedanů střední třídy jsem si poslední dobou nějak zamiloval. Nedá se říct, že by v ní bylo vyloženě špatné auto a všechny vozy jsou praktické, příjemné a velmi komfortní na dlouhé trasy. Pořád však přemýšlím, které auto tomuto segmentu dominuje, shrneme-li dohromady kupní cenu, ztrátu ceny. Nejprodávanější auta vyšší střední třídy. Meziročně však spadl z 6na 5registrovaných kusů.
Spadlo ale také druhé BMW řady ze 7na 4exemplářů. Nejvýše je logicky nejprodávanější auto na českém trhu, Škoda Octavia, s 21. Nejlepší a nejhorší auta podle redaktorů Auto.
Krásné auto , podvozek vlastně taky solidně funguje… Tak proč mě Renault Mégane zklamal? Vůz nižší střední třídy by měl být určitě praktický, vždyť jde velmi často o rodinné auto , případně služební. A tady nejnovější mégane hodně nestíhá. Ne všichni ale potřebují to nejlepší a Mégane kompenzuje svoje nedostatky vstřícnou cenou, bohatou výbavou a rozumnými provozními náklady.
Skvělé auto to možná není, ale dobrá koupě ano. Pro ty, kteří plánují menší nájezdy, pak bude nejlepší volbou benzinová šestnáctistovka. Obecně je velmi spolehlivá, občas ale trpí na zvýšenou spotřebu oleje. Pokud se závada včas nepodchytí, znamená pro auto konečnou. Trvanlivá, velmi pomalu stárnoucí estetika modelu je jedním z hlavních kladů této modelové řady, díky níž lze Peugeot 4zařadit mezi nejzdařilejší počiny své doby v rámci střední třídy.
Dozadu se za sebe neposadím ani já, natož takový Honza Mička. Automobily segmentu SUV a crossover prožívají v posledních letech až neuvěřitelný boom. Podle posledních dat bylo v Evropě za loňský rok prodáno více než tři miliony vozů patřící do tohoto segmentu. To znamená, že každé čtvrté nové prodané auto je SUV.

Vzhledem k tomu, jak jsou tyto vozy oblíbené nás zajímalo, které je tedy to opravdu nejlepší ? Nižší třída, segment C, vyšší střední , MPV… Zažité rozdělení aut do obchodních tříd bývá často zdrojem nepochopení a někdy i velmi silné kontroverze. Zjišťovali jsme, kdo o zařazení nového modelu do patřičné třídy rozhoduje a jakými kritérii se přitom řídí. Mezi „běžné značky střední třídy vtrhla dynamicky, vybavená moderní technikou a příznivou cenovkou. Velmi dobré schopnosti v zatáčkách doplňuje komfortní podvozek. Mezi nejlepší motory Insignie patří silné turbodiesely či přeplňovaný benzinový dvoulitr.
Modely nižší střední třídy můžete občas pořídit s pohonem všech kol, ten nejpropracovanější najdete v Subaru Impreza. Jejich cena začíná v současnosti kolem 3tisíc, ale může přesáhnout i milion. Následujících pět modelů jsou podle on-line deníku TÝDEN. CZ ty nejlepší , které můžete v současnosti sehnat.
Vzhledem k charakteru vyšší střední třídy pro nás měl při posuzování zásadní váhu komfort jízdy, kultivovanost vnitřního prostředí a množství příjemných technických vymožeností na palubě. Jaguar XF, jelikož tuzemské zastoupení nám. Jaké SUV střední třídy je ale nejlepší ? A kam vlastně střední třída vůbec spadá? Se střední třídou u SUV vozů je to trošku zapeklitější, než když bereme v potaz všechny typy automobilů. SUVéčka jsou přeci jen podstatně nákladnější, než např.
Každé páté auto prodané loni v ČR bylo SUV. Segment nižší střední třídy má díky Octavii skoro třetinový podíl. Dařilo se luxusním a sportovním autům. O nejmenší vozy trh ztrácí zájem.
Podvozek Fordu Focus s přehledem strčí do kapsy většinu aut střední třídy , do kufru Peugeotu SW se vejde se sklopenými sed. Zdražení v této kategorii táhne směrem vzhůru zejména Škoda Auto. Zatímco Yeti patřil před třemi lety se základní cenou necelých 3tisíc korun mezi nejlevnější SUV nižší střední třídy , jeho nástupce, model Karoq, stojí po nedávném zdražení v nejlevnějším provedení o sto dvacet tisíc korun víc!
Nejúspornějším autem střední třídy s cenou do 6tisíc korun je Opel Insignia 2. Podle výrobce se spokojí jen s litru nafty na každých sto kilometrů. TSI, která zvládá sprint z místa na stovku během vteřin.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.